"Hagués volgut arribar així, però en canvi ho vaig fer en un modern i asèptic avió reactor de la TAP, via Lisboa, com en el meu primer viatge. En poques hores, el meu món havia quedat enrere (encara que només en part, perquè crec que mai no acabes d’anar-te’n d’enlloc) i em trobava dins d’un taxi, camí el meu hostal a Funchal, la capital de l’illa de Madeira i de l’arxipèlag." P 13

"Hubiera querido llegar así, pero en cambio lo hice en un moderno y aséptico avión reactor de la TAP, vía Lisboa, como en mi primer viaje. En pocas horas, mi mundo había quedado atrás (aunque sólo en parte, porque creo que nunca acabas de irte de ningún sitio) y me encontraba dentro de un taxi, camino de mi hotel en Funchal, la capital de la isla de Madeira y del archipiélago." P 13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada